05 May 2013

Dunia Kecilku


 

Bukannya senang hendak tinggal di wad selama ini, bukan? Di entry kali ini, saya mahu letakkan gambar2 dunia kecil saya disini sebagai memori di masa akan datang. Bilik yang seluas lebih kurang 12 x 9 kaki ini pasti menjadi kenangan manis di masa akan datang.

Katil beradu

Suka melihat kata2ada frame gambar tu

Tempat solat

Tempat solat (selepas solat, tikar tu akan dilipat)

Pintu ke bilik air

Pintu bilik yang tak boleh tutup rapat

Disitulah tempat aktiviti harian saya, berdekatan dengan 'dapur kecil'

Bantal kegemaran

Laptop kesayangan


Itulah dunia saya setiap hari. Rasa gelap, buka langsir sedikit. Rasa bosan, berjalan keluar sekejap. Jika ada orang 3 hari di wad meronta2 mahu pulang, saya kini sudah 3 bulan dan menanti 3 bulan lagi.

Sabarlah hati..



No comments:

Post a Comment